Excel'de tek bir sayfa ile çalışabileceği gibi birden çok sayfa ile de çalışılabilir.Özellikle raporlarda çözümlenmesi uzun verilerde ve senaryolarda birçok sayfaya ihtiyaç duyulabilir.Sayfalardaki veriler birbirinden bağımsız olabileceği gibi etkileşimli de çalışılabilir.
Sayfa Eklemek
Excel çalışma kitabı varsayılan olarak 3 sayfadan oluşur.Eğer istenirse sayfa sayısı artırılarak daha fazla sayfa ile çalışılabilir.
Excel'de yeni bir çalışma sayfası eklemek için
- Sayfa sekmelerinden birinin üzerinde sağ tuş menüsünden ekle seçilir.
- Açılan Ekle penceresinden Çalışma Sayfası seçilir ve Tamam butonuna basılır.
Oluşturulan yeni sayfa ,son oluşturulan sayfa numarasının devamı şeklinde oluşur.Örneğin son sayfasının adı Sayfa 3 ise yeni sayfa 4 adıyla oluşur.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder